تعریف :

 

باشگاه مشتریان را می توان یك كلوب  برای ارتباط  بین افراد یا سازمان ها تعریف كنیم كه بوسیله یك ارگان و به منظورایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضاء ایجاد شده است و به آنها مجموعه ای از منافع را ارائه می كند . هدف باشگاه مشتریان،‌‌‌‌فعال كردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها بوسیله ایجاد یك رابطه مستقیم است.

 

باشگاه مشتریان را به دو قسمت تقسیم می كنیم

 

باشگاه نامحدود : برای عضویت در این باشگاه نیاز به شرایط و هزینه نیست. برای سازمان هایی كه به عضو نیاز دارند مناسب است و اغلب تمامی اعضا از تمامی امكانات می توانند استفاده كنند.

 


نرم افزار باشگاه مشتریان باشگاه ,مشتریان ,یك ,  ,بوسیله ,كه ,باشگاه مشتریان ,  باشگاه ,و به ,است و ,مشتریان رامنبع

لویالتی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

نرم افزار لویالتی و 7 نقطه مثبت مشترک در تمامی نرم افزارهای لویالتی

5 نکته برای راه اندازی یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق

باشگاه مشتریان چیست؟

كاربرد های باشگاه مشتریا

بهترین باشگاه مشتریان از چه راه هایی به رونق کسب و کار کمک می کند؟

كاربرد های باشگاه مشتریان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قيمت برش آلومينيوم Kanafiran اتوبار تهران آتی بار سایت پوکر خرید اینترنتی تابلوسازی زیورآلات و ساعت های برند آسان رایان، ثبت دامنه و فروش هاست مشاور زبان انگلیسی مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ مرکز لیزر موهای زائد نیاوران