باشگاه مشتریان را می توان یك كلوب برای ارتباط بین افراد یا سازمان ها تعریف كنیم كه بوسیله یك ارگان و به منظورایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضاء ایجاد شده است و به آنها مجموعه ای از منافع را ارائه می كند . هدف باشگاه مشتریان،فعال كردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها بوسیله ایجاد یك رابطه مستقیم است.
باشگاه نامحدود : برای عضویت در این باشگاه نیاز به شرایط و هزینه نیست. برای سازمان هایی كه به عضو نیاز دارند مناسب است و اغلب تمامی اعضا از تمامی امكانات می توانند استفاده كنند.
لویالتی چیست و چگونه ایجاد می شود؟
نرم افزار لویالتی و 7 نقطه مثبت مشترک در تمامی نرم افزارهای لویالتی
5 نکته برای راه اندازی یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق
بهترین باشگاه مشتریان از چه راه هایی به رونق کسب و کار کمک می کند؟