در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب مشتریان و در ادامه، حفظ آنها به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است. شرکت­ها و سازمان هایی که برای توسعه کسب و کار برنامه تدوین کرده اند، ابزارهای مختلف بازاریابی را جذب و در نهایت حفظ مشتریان به کار می بندند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است. در بازاریابی رابطه­ای، تمرکز اصلی فقط بر روی جذب مشتریان جدید نیست، بلکه گسترش روابط با مشتریان فعلی و حفظ رابطه آنها با هم، مهمتر می باشد. در این راستا، شرکتها برای مدیریت روابط با مشتریان خود، باشگاه مشتریان را تشکیل می دهند.


نرم افزار باشگاه مشتریان مشتریان ,بازاریابی ,باشگاه ,جذب ,کار ,توسعه ,روابط با ,و در ,جذب مشتریان ,باشگاه مشتریان ,با مشتریانمنبع

لویالتی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

نرم افزار لویالتی و 7 نقطه مثبت مشترک در تمامی نرم افزارهای لویالتی

5 نکته برای راه اندازی یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق

باشگاه مشتریان چیست؟

كاربرد های باشگاه مشتریا

بهترین باشگاه مشتریان از چه راه هایی به رونق کسب و کار کمک می کند؟

كاربرد های باشگاه مشتریان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید انواع نایلون شیرینگ آموزش سئو سوئیت در کلیبر اجاره سوئیت در کلیبر بارز خرید و فروش قراضه آهن در تهران ورق خشدار استیل مرکز مشاوره تحصیلی تهران مشاوره ایده های زندگی و کسب و کار اینجا همه چی هست خرید و فروش ترازو با قیمت مناسب